חלוקת פליירים – כדאי לנסות לפלח נכון את אזורי החלוקה המתאימים ביותר

חלוקת פליירים – כדאי לנסות לפלח נכון את אזורי החלוקה המתאימים ביותר

 יש בידיכם ערימות של פליירים מעוצבים ומודפסים, שהושקעו בהם שעות של מחשבה, שלא לומר כסף. כעת, ודאי לא תרצו פשוט להניח את הפליירים על שפת המדרכה ולקוות בכל לבכם שמישהו יקדיש להם את תשומת ליבו. כי אם נהיה מעשיים, זה לא יקרה, ובשיווק כמו בשיווק, עליכם להיאבק על תשומת ליבו של הצרכן. אותו צרכן מוצף בכל יום בעשרות אם לא מאות מסרים פרסומיים, עד כדי כך שהם נעשים שקופים מבחינתו. זו הסיבה שאת הפלייר שלכם, אתם צריכים "להכריח" אותו לראות. בלי לדחוף, בלי להתאמץ יותר מדי, פשוט לעשות זאת בחכמה ותחכום.

אזורי חלוקת פליירים, או:  היכן נמצא הקהל שלכם?

במקום להציב אדם שיחלק פליירים לעוברים והשבים, מומלץ להיעזר בכוח אדם שיפיץ את הפליירים שלכם באמצעות שיטה שעלולה להישמע מיושנת, אבל זה לא אומר שהיא לא אפקטיבית – חלוקה ישירה לתיבות הדואר. לאור העובדה שהשקעתם בפליירים הללו משאבים רבים, מומלץ לעצור ולבחון את השוק שלכם, לבצע פילוח נכון ומדויק ככל האפשר. השאיפה היא להביא את הפליירים לידי מי שעשוי למצוא שימוש בשירותים המוצעים בו. בין אם מדובר במוצרים פיזיים ובין אם מדובר בשירות של טכנאי, ניקוי בניינים או בייביסיטר – מה שבאמת חשוב זה מי רואה את הפלייר! עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות: מה השירות שאתם מציעים? למי הוא מיועד? היכן מתגורר או עובד הקהל אליו אתם פונים? האם אתם רוצים לפנות לקהל שכבר שמע על השירותים שלכם או להיחשף בפני קהל חדש? כשיהיו לכם תשובות לשאלות הללו תוכלו לגשת לשלב הבא.

חלוקת פליירים מתיבה לתיבה, או: להוביל את הפלייר לאדם הנכון

אם יש לכם עסק מקומי הפונה לקהל מצומצם יחסית, כבר הקלתם על עצמכם את משימת חילוק הפליירים. אולם אם אתם מבקשים לפנות לקהל גדול ויש בידיכם כמות מוגבלת של פליירים מעוצבים, עליכם לחלק אותם באופן שיבטיח תוצאות עד כמה שניתן. למשל, אם אתם רוצים לפרסם גן ילדים, אין סיבה שתניחו פליירים בבניין בו מתגוררים סטודנטים בדירות שותפים. לעומת זאת, אם אתם מציעים שירותי טכנאות מקררים ומכונות כביסה, אין לדעת מי יזדקק להם כך שלמעשה, כל בית מגורים יתאים (למעט מבנים משרדיים). אם אתם מעוניינים להציע שירותי טכנאות מחשבים, אולי כדאי שתשקלו להפיץ פליירים דווקא בבנייני משרדים בהם שוכנים עסקים קטנים שאינם נעזרים בחברת מחשבים גדולה. לפני שאתם ניגשים לחלק, אספו כמה שיותר מידע על האזורים בהם אתם שוקלים להפיץ את הפליירים שלכם. מי האנשים החיים שם, במה הם עוסקים, האם הם הורים או לא וכן הלאה. המידע הזה יחסוך לכם כסף ויספק תוצאות.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (4 votes cast)
חלוקת פליירים - כדאי לנסות לפלח נכון את אזורי החלוקה המתאימים ביותר, 10.0 out of 10 based on 4 ratings
מידע מקצועי, שיווק
Comments are closed.
    קידום אתרים בגוגל שיווק באינטרנט