דרכים למיתוג עסק חדש

***

בעולם העסקים של היום, ישנה תחרות אינטנסיבית יותר מאי פעם. כל עסק מבקש להתעלות מעל המתחרים בתחום הפעילות שלו, ליהנות מהכנסות יפות ולהפוך למותג. מדובר בעבודה לא פשוטה כלל, ובייחוד אם מדובר על עסק חדש, שצריך להוכיח את עצמו אל מול העסקים הוותיקים יותר.

בכדי להפוך את העסק לשם דבר בתחום ולהצליח באופן ניכר, אין זה מספיק להשקיע במיצוב העסק ובאלמנטים הדרושים לפעילותו השוטפת. לצד אלו, צריך להשקיע בשיווק ובפרסום, אשר יובילו בסופו של דבר למיתוג המיוחל. במאמר זה, ריכזנו לפניכם מספר דרכים טובות, אשר יעזרו לכם למתג את העסק החדש.

למשוך את העין באמצעות כרטיסי ביקור מעוצבים

אחד האלמנטים המשמעותיים במיתוג העסק הנו כרטיסי הביקור. פריט חשוב זה מהווה את אבן היסוד במיסוד קשרים עסקיים ומסייע להעצים את קהל הלקוחות. כרטיס הביקור צריך לכלול מספר פרטים חשובים, כגון שם העסק, פרטי התקשרות ומספר מילים אודות העסק, מוצריו והשירותים אותם הוא מציע.

בנוסף לפרטים אלו, כדאי לעצב את כרטיסי הביקור בצורה ייחודית, המושכת את העין. באמצעות כך, כל מי שתביאו לו את כרטיס הביקור יקשר בין מקוריות הכרטיס לבין איכות העסק שלכם, ויזכור אתכם ביתר קלות. עיצוב הכרטיס יכול להתבסס על צבעי העסק, הלוגו שלו או אימג'ים הקשורים לתחום הפעילות.

צ'קים מעוצבים

דרך טובה נוספת למתג את העסק היא באמצעות צ'קים מעוצבים. צ'קים אלו כוללים את הפריטים הנדרשים לכל צ'ק, אולם הם מעוצבים בצורה ייחודית יותר מהצ'קים הסטנדרטים. עיצוב פנקסי צ'קים הוא חלק חשוב מתהליך המיתוג של העסק, מאחר והוא מאפשר להותיר את העסק בתודעה הציבורית, תוך שימוש באלמנטים פרקטיים.

בכדי לעצב את הצ'קים העסקיים, כדאי לפנות למעצבים מיומנים ובתי דפוס המתמחים בעבודה מסוג זה. בניגוד להדפסת ניירת משרדית אחרת, צ'קים מעוצבים דורשים את האישור של הבנק בו יש את החשבון העסקי, והדפסת אי-אילו רכיבים על גבי הצ'קים שיגנו מפני זיוף.

אתר אינטרנט

לאחרונה, עם התעצמות רשת האינטרנט, אתר אינטרנט איכותי לעסק הנו אלמנטרי. באתר האינטרנט יש לכלול את הפרטים אודות העסק, המוצרים והשירותים אותם הוא מציע וכן, את הערך המוסף שהוא מציע לקהל הלקוחות.  באמצעות אתר אינטרנט טוב,  ניתן להגיע למאות אלפי גולשים ולהפוך אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות קיימים.

שיווק מפה לאוזן

כל עסק שהוא, בייחוד אם מדובר על עסק חדש, צריך להתבסס על שיווק מפה לאוזן. על אף הפרסומים השונים בסוגי המדיות, השיווק הכי טוב נעשה באמצעות המלצה. אדם המתלבט אם לרכוש דבר מה, תמיד ישאל את חבריו לפני שיבצע את הרכישה. במידה ואלו שמעו על בית עסק טוב, הם ימליצו עליו. לאחר שאותו אדם ייגש אל בית העסק, יבצע את הרכישה, ויהיה מרוצה מכך, הוא יעביר את ההמלצה הלאה. בכך, אותה המלצה קטנה שווה אלפי מונים, פי כמה מכל פרסום אחר.

***

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
מוצרים לבתי עסק
Comments are closed.
    קידום אתרים בגוגל שיווק באינטרנט